امروز، روز شگفت انگیزی نبود، نه اتفاق خاصی افتاد و نه من تصمیم جدیدی گرفتم و نه بر رژیمم پایدار بودم و نه بر ورزشم، ولی خوب تصمیم هم ندارم بگم روز خوبی نبود چون بلاخره یه روزی بود دیگه، که گذشت.
آب ناشتا  یه لیوان همراه با یه قاشق عسل و ابلیمو 
نهار: نودل  ۳۴۰ کالری
میان وعده: تا دلتون بخواد، ۲ قاشق بستنی، ۱۰تا بادام، ۱۰ تا بادام هندی، ۱۰ تا فندق، ۱۰ تا بادام کوهی، یه ماگ قهوه، یه سیب، یه گریپ فروت، ۱ برگه آلو، ۱۵دانه چیپس که البته همه اینها رو در زمانهای متفاوت خوردم، تقریبی درطی ۴ ساعت
شام : یه ظرف سالاد، ۲ قاشق دوپیازه گوشت 
 جمع کالری: فکر کنم ۲۰۰۰ تا شد شایدم نشد نمیدونم چون حقیقتش غیر از نودل که روی خود بستش نوشته بود بقیه رو حساب نکردم.
آب: ۸ لیوان 
البته با وجود این همه تنقلات خوردن به خیلی چیزها هم نه گفتم و حتی به بیشتر خوردنش نه گفتم یکی نیست بیاد به من بگه بترکی دختر این همه خوردی بازم میگی به خیلی چیزها نه گفتی 
ولی قبلا هم گفته بودم روزهای تعطیل میشم پایه مهربان همسر و بیرون رفتن و گشتن و فیلم دیدن در روز تعطیل این مشکلات هم داره که یه دفعه آدم رژیم و سلامتی و سالم خوری رو فراموش میکنه 
ولی این پرخوری کردن هم عالمی داره وقتی داری میخوری هی به خودت میگی نخور و در عین حال هم میگی حالا فقط همین امروز، بعد هم که تمام میشه میشینی خودتو دعوا میکنی که چرا رعایت نکردی و این همه خوردی 


4 نظرات:

سما گفت...

سلام نیلوفر جونم خوبی خانومی هیراد کوچولو چطوره؟
فدای سرت امروزو بزار به حساب روز تقلب الانشم که مشالا مانکنی زیاد ناراحت نباش در مورد دراز نشست یه کوچولو که چه عرض کنم شکم من خیلی بزرگتر از این حرفاس برا همین دراز نشست برام سخته میگم بزارم یه کم که وزنم کم شد یه CD دارم فقط ورزش شکم از رو اون تمرین کنم مرسی بابت راهنماییت راستی من اول شدم

گلباقالی گفت...

نیلو جونم ناراخت نباش همش چیزای مفید خوردی آجیل که خیلی مفیده هیچ عیبی هم نداره 1 بار خوردنش در هفته !! راستی راجبع اون دختره ببینم ایرانیه؟؟ فقط اصلا تنفرت نسبت به اون زنه جلو شوهرت ابراز نکن انگار که نه انگار ولی به خود دختر حالی کن که خوشت نمیاد ازش مثلا وقتی با شوهرت حرف میزنه هی بحث رو عوض کن از این کارا بعد کلی هم خودتو جلوی این دختره شاد و سر حال نشون بده که خالیش شه عاشق زندگیتی

ستايش گفت...

سلام نيلويي مرسي از همم دردي گلم پس بهت خوش مي گذره خوبه ادمها يه موقعه هاي از يه چيزهاي بيخال شن البته براي يه مدت كوته نه هميشه چون ادم بايد تنوع طلب باشه گلم يك دفعه فكر نكني دارم اغفالت مي كنم نه دارم باهات هم دردي مي كنم كه از كاري كه كردي كه گذشته اظهار پشيموني نكني بازهم از همفكري و مشورت با تو خوشحال شدم مواظب خودت باش .

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفرجون
مي گم يه ذره زياده روي كردي ها مراقب باش حالا اين يه روز همون روز تقلب باشه ولي همين يه روز فقط
از كامنت بچه ها فهميدم مشاوره هم مي دي يه دستي هم به سر ما بكش
موفق باشي