این روزها یه سری تغییراتی توی زندگی واسم پیش اومده که خیلی مواقع منو حسابی میریزه به هم، ولی دارم تمام سعیمو میکنم یه جورایی با هاش کنار بیام ولی خوب همین مسئله که البته به بی ارادگی این جانب هم بر میگرده باعث شده رو بیارم به خوردن شیرینی جات و مخصوصا بستنی، که اصلا هم از خوردنشون احساس رضایت نمیکنم و مرتب با خودم دعوا دارم، که چرا اینو خوردم ، چرا نتونستم جلوی شکمم بگیرم و الی آخر. 
از همه بد تر اینکه حوصله ورزش کردن هم ندارم و همه چیز رو گذاشتم کنار، خیلی مسخره هست وقتی بدونی کاری اشتباه و داری به خودت صدمه میزنی ولی باز لج کنی و همون کار رو انجام بدی، چرا این جوری شدم، نمیدونم ولی خدا کنه زود درست شم.
رژیم امروز مثلا:
صبحانه ۱ لیوان شیر و ۲تا باقلوا
نهار  شوید پلو با گوشت ۵۰۰
میان وعده  بستنی 
شام  پلو و یه سیخ کباب ۵۰۰
میان وعده پاپ کورن 
کالری جمع نزنم بهتره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ساعت ۲ شب، مهربان همسر، هوس برگر مکدونالد کرد و سفارش چیکن برگر داد ، از او اصرار که پایه باش با هم بخوریم از من انکار که نه بیخیال دیگه جا ندارم، که خوب مشخصه همسری پیروز شد و من فکر کردم پایه بودنم عواقب بهتری بدنبال خواهد داشت.

6 نظرات:

گلباقالی گفت...

نیلو جون آدم توی فصل سرد اشتهاش بشتر باید خواستو جمع کنی یک ورزش راحت برو مثل دراز نشست

sepideh گفت...

salam nilufar junam:*
khanumi say kon be khodet mosalat beshi va hame chizo tahte controle khodet begiri, be rahi ke ta alan rafti fekr kon! age vasate rah kam biyari yani oun hame sakhti hich.... albate midunam be zudi be revale addi barmigardi, mahze yadavari goftam, age mituni ye modat be alayeghet va chizaee ke dust dario arumet mikone bepardaz, khodet ro az tanesh ha dur negah dar, fekret ro be samte chizhaye khubo mosbate zendegi sogh bede, man motmaenam ounghadr erade dari ke kheili zud in vaz tamum mishe, va ye shorooe dobare ba angize va energye moza'af! movafagh bashi dooste khubam

ستایش گفت...

سلام نیلویی.آدمها همیشه باید خودشون رو با شرایط وفق بدن مثل من نیلویی یادته وقتی یاد ستایشم می افتادم بهم چی می گفتی.من خودم رو با شرایط وفق دارم می دم پس تو هم همین کارروکن هیچ وقت همه چیز به میل ما نیست میدونم تو اونقدر منطقی هستی که با این قضیه کناربیای گلم.راستی ببین خداچقدرتورو دوست داره که این قضیه رو برات به وجود اورده که یه خورده به خودت برسی مثلا چیزهای که دوست داری زیاده روی نکنی ها.بده به گل پسرت بخوره.ناراحت نباشی ها باشه گلم.

شهرزاد گفت...

سلام
چرا اين روزها كسي زياد حوصله رژيم و ورزش نداره آخه ؟ اكثرا هم سرما خورده اند و انفولانزا هستند !

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

سلام خیلی خوشحالم با وبلاگت اشنا شدم اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم لینک منو بزار بهم خبر بده منم شمارو لینک کنم در ضمن من اپ کردم بهم سر بزن www.oa.blogfa.com

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

دوباره سلام
خوشحالم که میبینم که حرف های من یک مقداری تاثیر داشته و با خواندن نظرت خودم ترغیب تر شدم که برنامه مو انجام بدم ممنون هیچ موقع با بیماری پرخوری جنگ نکن چون اون همیشه پیروز ما باید خودمون بسپریم به نیروی مافوقمون همین