امروز اومدم واسه خداحافظی، روز جمعه صبح عازم هستم و فردا خیلی کار دارم واسه همین فکر نمیکنم بتونم بیام به دوستان سر بزنم و خودم هم آپ کنم، خیلی دوست داشتم توی یک هفته ای که ایران هستم به دوستان هم سر میزدم ولی همسری نظرش این بود که من لپ تاپ ایران نبرم و از هر لحظه بودن در کنار خانواده لذت ببرم و منم اطاعت امر کردم، بنابراین امشب از همه شما خداحافظی میکنم تا ۹ روز دیگه، واسه همه آرزوی سلامتی، پایداری و روز به روز به هدف نزدیکتر شدن را میکنم، در حال حاضر وزنم ۶۵ هست و امیدوارم تا برگشتنم روی همین وزن بمونم و نهایت ۱ کیلو اضافه کنم نه بیشتر، اینو هم که میگم واسه خاطر شناختی که از خودم دارم واعتراف میکنم که درمقابل دستپخت مامانم و مامان همسری هیچ اراده ای از خود ندارم.
دلم واسه تک تک شما ها تنگ میشه چه اونهایی که واسم کامنت میذاشتن و چه اونهایی که اصلا بهم سر نمیزدن.
خدانگهدار


11 نظرات:

رها گفت...

سلام عزیزم.سفر خوش بگذره.زیاد خودتو اذیت نکن.فقط سعی کن وزنتو ثابت نگه دارییی.
بوس بوس

نگين گفت...

خيلي خيلي خوش بگذره.ما منتظرت هستيم تا برگردي ودوباره با هم به راهمون ادامه بديم.
پايدار باشي

نانا گفت...

سلام عزیز دلم
وای دلم گرفت
آخه دختریم از من داره دور میشه
یعنی نزدیکتر میشه ها چون میاد ایران اما خب یه جوراییم دورتر میشه
خیلی دلم برات تنگ میشه عزیز قلبم
خیلی زیاد
خیلی جات خالی خواهد بود
اما چون میدونم که جایی هستی که بهت خیلی خوش میگذره پس منم برات یه عالمه خوشحالم
گلم زیاد برای وزنت استرس نداشته باش و از ایامت لذت ببر اما خب میدونم که کلا خودت به خاطر این مدت دیگه زیاده خوری نخواهی کرد
گلم برات سفر خوبی رو آرزو میکنم
ایشالا به سلامت بری و برگردی
ایشالا کلی بهت خوش بگذره
راستی نیلوفرم در اون مورد منم همینطورم پس بدون برای اونها کلا این موضوع خوشایند نیست .. کاملا درکت می کنم
می بوسمت

گل بهار گفت...

خوش بگذره بهت،حسابی‌ خوش بگذرون و انرژی بگیر و قدر هر لحظه ت رو بدون،وزنت هم اضافه شد فدای سرت دوباره میاد پائین،دیدن پدر و مادر یه چیز دیگه است

پرستش گفت...

سلام نیلوفر عزیزم.
دختر بجای خداحافظی باید سلام کنی! داری ناسلامتی میای پیش ما! :* حسابی خوش بگذرون و تا جایی که میتونی برو همه جاهایی که دوست داری بگرد. به این فکر کن که خوراکیها رو همیشه میشه خورد، ولی دیدنیها و خاطرات جاهای دیدنی رو باید زنده کرد. برای همین حسابی همه تهران رو بگرد و حالشو ببر :*
منتظریم دوباره آپ کنی.
سفر بی خطر دوست نازنینم.

شکیبا گفت...

خدا نگهدارت نیلوفر جان .ایران خوش بگذره خانومی

ثمانه گفت...

ایشالا به سلامتی برگردی

تبسم گفت...

سلام گل خانوم. اميدوارم ايرون بهت خوش بگذره.خدا رو چه ديدي؟ شايد تو اين 9 روز وزنم مثل تو بشه!!!

توئیگی گفت...

نیلوفر جان . امیدوارم خیلی بهت خوش بگذره . به وزن زیاد فکر نکن . از این فرصتها کم پیش میاد . لحظه لحظه اشو کیف کن :)
به قول فرانسوی ها تا به زودی ......

صبا گفت...

سلام گلم سفر به خير و بهت خيلي خيلي خوش بگذره.

توئیگی گفت...

هنوز برنگشتی دوستم ؟