امشب خیلی زیاده روی کردم ولی اصلا ناراحت نیستم، چون با وجود زیاد خوردن واسه خودم شادی آفریدم، البته از اول همچین قصدی نداشتم،  هر چند میدونم کار درستی نیست شادی رو با خوردن بوجود بیاری، ولی خوب پیش اومد، فقط امیدوارم دیگه تکرار نشه.
افطار شیر با ۲ خرما 
میان وعده  یک ظرف سالاد
شام  پیتزا
دوباره میان وعده  ۴ تا فندق، ۴تا بادام زمینی، ۴ تا بادام هندی و البته هنوز نهضت ادامه دارد یک شکلات اسنیکرز و نصف بستنی مگنوم 
جمع کالری  یا ابوالفضل چه خبره
آب ۵ لیوان
ورزش 
۲۰ دقیقه تردمیل دویدن
۳ ست ۱۵ تایی دراز نشست

7 نظرات:

گل بهار گفت...

آاخ گفتی‌ شکلات داغ دل‌ من تازه شد،وقتی‌ آدم شدید هوس خوردن میکنه ۱ بار بخوره خیلی‌ بهتره تا با اعصاب خراب هی‌ فکرشو بکنه،از فردا دوباره بر میگردی رو روال،البته من معتقدم اون کم خوردن ۲روز قبلت رو این حالتت بی‌ تاثیر نبوده

نگين گفت...

قربونت برم نيلوفر جون.اگه شاد شدي كه خيلي خوبه مي توني بعد جبران كني.مشكل من اينه كه وقت خوردن هم اعصابم بهم ريخته است ودچار عذاب وجدانم.اما مي دونم درست نيست وآدم بايد از همه غذاها لذت ببره.نوش جونت.اميدوارم هميشه شاد باشي وممنون كه هميشه هوامو داري

نانا گفت...

سلام به روی ماهت فدات بشم من
دلم تنگت بودااااااا
نوش جونت عزیز قلبم بشه سلامتی به تنت
تازه تا اینجا که حدود 1300 کالری خوردی و همچین هم زیاد نخوردی
منم معتقدم کم خوردن این چند روز به علاوه ی روزه و افت قند خون روی این حالتتت بی تاثیر نبوده
آخه مانکن خانوم شما دیگه چه غمی داری
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هزارماشالله با چند کیلو کاهش وزن باربی میشی
بوس

گلباقالي گفت...

تورو خدا جدول بكش اينجوري نا مرتبه آناليز نميشه كرد

رها گفت...

سلام نیلوفر جونم.اکشال نداره چون چند مدل ماده غذایی خوردی فکر میکنی خیلی زیاد شده در صورتی که فکر نمی کنم از 1500 تا بیشتر شده باشه.البته بستگی داره چقدر پیتزا خورده باشی و چقدر بعد این پست ادامه داده باشی!:-)
ولی بیشتر نشده خیالت راحت

توئیگی گفت...

عزیزم از زهره پرسیدم اون چیزی که شنیدی صحت نداره . در مورد زهره نداشته و خواهر شوهرش هم یک ماه قبل یعنی درست در بحبحوهه شلوغیها اومده همچین چیزی نبوده ...

نگين گفت...

نيلوفر جونم خواستم بهت اطلاع بدم كه از اين به بعد من فقط در وبلاگ بلاگفام مي نويسم چون بچه ها خيلي شون با بلاگر مشكل داشتند.بوس