این روزها همش حس و حالم در حال تغییر و تحوله، یه موقع میشم سر شار از انرژی که فکر میکنم همه کاری میتونم انجام بدم و هر خواسته ای داشته باشم عملی میشه و یه موقع تخلیه انرژی، خالی خالی که حوصله هیچ چیزی ندارم والبته فقط شامل چیز ها میشه نه انسانها، چون در هر حالی که باشم دلم میخواد دورو برم پر از آدم باشه و تنهایی رو دوست ندارم، خلاصه کلام این که اگه آپ نمیکنم دلیلش همون چیزیه که همتون فکر کردید تنبلی و بیحوصلگی.
و جالبی مطلب اینه که واقعا عضو گروه پایدار بودن خیلی خیلی کمک میکنه به رژیم داشتن، توی تمام مدتی که آپ نمیکردم هی خودمو گول میزدم که به رژیمم پایدارم که خوب متاسفانه باید بگم یه جورایی یویو بودم یعنی بودم، نبودم، بودم، نبودم، بستگی به شرایط آب و هوایی داشت
ولی سعی میکنم حتما هفته ای یکبار گوش شیطون کور شایدم بیشتر اومدم و آپ کردم
هیراد هم به همه دوستان سلام میرسونه البته اگه وقت داشته باشه چون شیطون شده و باید همش از روی در و دیوار بیارمش پایین و تقریبا دو سوم انرژیم رو هیراد میگیره و چیزی واسه خودم نمیزاره و تازه من پامو کردم توی یه کفش که یه بچه دیگه هم میخوام، خدا خیر حسین بده که هنوز زیر بار نرفته و گول حرفهای منو نخورده .
در حال حاضر نمیدونم وزنم چقدره چون هنوز جرأت نکردم برم روی وزنه میترسم برم یه دفعه دچار افسردگی بشم، خدا خودش رحم کنه
 

11 نظرات:

ستایش گفت...

سلام نیلویی چقدرخوشحالم که بعد مدتها اومدی نیلویی توتنبلی اصلا قبول ندارم بهتره به خودت هم تلقین نکنی.خیلی خوشحالم مواظب خودت باش عزیزم.

مریم گفت...

سلام عزیزم خیلی خوبه که برگشتی راست میگی کار گروهی چیز دیگه ای هستش ممنون که بهم سر میزنی.

نانازی گفت...

به به سلام علیکم حاج خانوم!!
بابا کجایی!؟ نمیگی آخه ما تو این دیار غربت چیکار میکنیم !؟ اون حرفا مال بابای بچه ها هست !! اونم وقتایی که قراره به وظایف مردونه عمل کنه !! اگرنه من که کلهم ایرانی هستم !! میگی نه بیا بگرد...

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
سوگند گفت...

سلام نيلوفر جان
خيلي خوشحالم كه يه خبري از خودت دادي
واقعاً گروه پايداري معجزه ميكنه ، ميدوني چيه ؟ حتي اگه آپ نميكني فقط در جريان امورشون باش و بهشون سر بزن و خبر بگير . همينم خيلي كمك ميكنه .اگرم آپ كردي كه چه بهتر

اي جانم ، هيراد شيطون الان ديگه حسابي خوردني شده ...
بعد هميشه آقايون يه بچه ديگه ميخوان خانوما مخالفن . مال شما برعكسه ؟ :))


اين بالايي من بودما اشتباه با اكانت گوگل وارد شدم مجبور شدم حذف كنم . ببخشيد

شهره گفت...

سلام خوشحالم بالاخره اومدی..هوای مریم جون رو توی مالزی داشته باش

سما گفت...

سلام نیلوفر جونم چه عجب بالاخره آپ کردی اگه وزنتم زیاد شده فدای سرت دوباره کم میکنی در ضمن اضافه وزنت هم اونقدرا نیست که نگران باشی

لاغر میشم گفت...

سلام دوست عزیز[گل]

منم یه تازه وارد هستم که میخوام لاغر بشم

یه وبلاگ درست کردم مثل تو و لینکت کردم اگه دوست داشتی منم به عنوان یه هم گروهی لینک کن[چشمک]


بهم حتما سر بزن نظر بده تا از تجربت استفاده کنم[گل]

ممنون[لبخند]

لاغر میشم گفت...

سلام
خیلی ممنون از اینکه امدی پیشم

امیدوارم بتونم

nanazi گفت...

S.O.S

بچه که بودیم ! توی امامزاده ها کسایی بودن که یه تسبیح دستشون بود و به هرکی که میومد میگفتن یه صلوات بفرسته ! عقیده داشتن که شاید نفس یکی از این آدما حق باشه و حاجتشون روا بشه ! اما حقیقت این بود که وقتی این همه صدا از خدا یه چیزی رو میخوان , خدا روی همه رو زمین نمیندازه !!باید یکی از مسائل جدی بشریت و حل کنه! زی زی الان در حال حل کردن یک مساله ست! به انرژی جمعی همه شما دوستای گل نیاز داره ! حتی اندازه یه دونه صلوات با خلوص پس قرارمون ساعت ده شب به وقت هر جای دنیا که هستید امشب و فردا شب و پس فرداشب. (اگه نیاز شد ادامه می دیم)هر کی پایه هست یه خبری به وبلاگ میس ری یا نانازی بده .
زی زی مهربون همه پشتت هستیم ....

باروون گفت...

منم دقيقــا همينجوريم..بعضي وقتا انقد انرژي دارم كه احساس ميكنم هيچي جلودارم نيس و به هر چي كه بخوام ميرسم اما بعضي وقتا مثه اين روزا كاملا خالي از انرژي و احساس و سير از زندگي !! اميدوارم زودتر بگذره..
سعي كن زودتر آپ كني...وزنتم بگير نترسسسسسسسسسسسسسسسس