سلام به همه دوستان عزیز و پایدارم 
خیلی وقته برگشتم، ولی از اونجایی که پایبند رژیم نبودم و دل و دماغ نوشتن و آپ کردن هم نداشتم این بود که خوب آپ نکردم.
متاسفانه رفتن من به ایران مصادف بود با دهه عاشورا و اتفاقاتی که در ایران افتاد و طبیعیه که از این همه اتفاق و دروغهایی که تلوزیون ایران میگفت و میگه  دلم گرفت و هنوز که هنوزه غرقم در جریانات ایران و نمیتونم بی تفاوت بگذرم، خیلی سخته که ببینی این همه ظلم و ستم و جنایت و نتونی هیچ کاری بکنی.
الانم که دارم این مطالب رو مینویسم دلم از این همه دروغ و نیرنگ گرفته و فکر نکنم بتونم حالا حالا وبلاگم رو آپ کنم البته به دوستان عزیزم سعی میکنم که سر بزنم 
به امید آزادی ایران جمهوری 
این شعر وطنم رو تقدیم میکنم به تمام کسانی که خواهان صلح و آرامش ایرانن 
آهنگش رو دریا دادور هم خونده که اگه تونستید حتما گوشش کنید که در نوع خودش بی نظیره 

نام جاوید وطن
صبح امید وطن
جلوه کن در آسمان
همچو مهر جاودان
وطن ای هستی من
شور و سرمستی من
جلوه کن در آسمان
همچو مهر جاودان
بشنو سوز سخنم
که همآواز تو منم
همه جان و تنم
وطنم، وطنم، وطنم، وطنم
بشنو سوز سخنم
که نوا گر این چمنم
همه جان و تنم
وطنم، وطنم، وطنم، وطنم
همه با یک نام و نشان
به تفاوت هر رنگ و زبان

همه با یک نام و نشان
به تفاوت هر رنگ و زبان

همه شاد و خوش و نغمه زنان

ز صلابت ایران جوان
ز صلابت ایران جوان


14 نظرات:

باروون گفت...

واااي اصلا اينجا رو نديدم !!
اينها ميگذره و ظلم پايدار نبوده هيچوقت..به اميد آزادي زودتر

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر جون
خيلي دلم برات تنگ شده بود باور كن هرروز بهت سرمي زدم ببينم برگشتي يا نه منم خيلي گرفتار بودم ان شاء الله به كمك همديگه دوباره شروع مي كنيم

شیما گفت...

من عاشق این شعرم تو خونه راه می رم می خونم البته هی صدامو کلفت ونازک هم می کنم . خوب مسابقه صبا جون تازه شروع شده بیا از نو شروع کن عزیزم.

توئیگـــی گفت...

نیلوفر جان
منم از این اتفاقات همچنان اشکم در پیاله و زهر مارم در سبوست ...
آدرسم عوض شده عزیزم

سما گفت...

سلام نیلوفر گلم رسیدن بخیر خانوم منم مثل تو از این همه ظلم دلم گرفته .... خیلی ناراحت شدم که اونطور که باید بهت خوش نگذشته

سما گفت...

نیلوفر جونم پس چرا اپ نمیکنی خانومی ؟ بیا حداقل 2 خط از خودت بنویس

مریم گفت...

به به سلام هم ولایتی خوشحال می شم بهم سری بزنی.

ستایش گفت...

سلام نیلویی کجایییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده حالت خوبه دلم خیلی شور میزنه.

ففلی گفت...

سلام عزیزم.رسیدن بخیر.

سما گفت...

نیلوفر جون پس تو کجایی ببین از کی آپ نکردی خانومی (ناراحت)

سوگند گفت...

چرا نمياي نيلوفر جون؟؟؟
من دلم براي نوشته هات تنگ شده

غزل گفت...

نیلوفر عزیز خوش آمدی
همه ما از این همه دروغ دلمون می گیره از این ماشین اعدام تجازو
انگار نه انسان بلکه دارن سیب زمینی پیاز درو می کنن .بدترین حالتش می تونست حبس باشه نه اعدام و بعد این همه دروغ آرزو می کنم روزگاری برسه نتیجه اعمالشون رو بگیرن.
از این می ترسم در آینده بچه های ما با شنیدن وطنم وطنم به جای اشک توی چشمهاشون انزجار در فلبشون جاری بشه.
کاش لینک صدای خانم داوری برای این آهنگ رو می ذاشتی

سما گفت...

بدو بدو اومدم فکر کردم آپ کردی خانومی دیدم نه باز همون وطنم وطنم .... خانمی لطفا یه پست جدید بزار ... منم رفته بودم مرخصی و ثابت موندم هدفمم تا عید 70 بود دیگه نمیدونم بهش میرسم یا نه الان 81-82 هستم .... خیلی وقته از هیراد کوچولو چیزی ننوشتی

سوگند گفت...

منم كامنتتو ديدم خيلي ذوق كردم فكر كردم دوباره داري مينويسي ...
چرا دوباره شروع نميكني نيلوفر جان . من واقعاً دلم براي نوشتنت تنگ شده . بيا ديگه :)