پیروزی آن نیست که هر گز زمین نخوری، آن است که بعد از هر زمین خوردنی برخیزی.   مهاتما گاندی

بر طبق رژیمم پیش نمیرم کم میخورم ولی همه چیزمیخورم.

روز شنبه صبح پروازم واسه ایرانه، فعلا واسه دو هفته قرار هست بمونیم ولی شما دعا کنید بشه یک ماه، توی مدتی که ایرانم آپ نمیکنم چون حقیقتا فرصتشو ندارم ولی وقتی برگشتم دختر خوبی میشم و مرتب هم آپ میکنم و هم به دوستانم سر میزنم، حیف که اینجا دوست شیرازی زیاد نداریم و گرنه حتما یه گردهمایی هم در شیراز برگزار میکردیم و کلی خوش به حالمون میشد.
موفق پایدار سلامت باشید، دلم واسه همتون تنگ میشه.
خدا نگهدار 
(در مورد هستی مطلق مطلبی نوشته بودم که مجبور به حذفش شدم) 


13 نظرات:

عاطفه گفت...

خیلیا دیگه خدا رو فراموش کردن و خیلی دیگر هم اشتباه بهش اعتقاد دارن

سوگند گفت...

نیلوفر جونم
خوش بگدره ایشالا به خوبی و خوشی میری و بدون اضافه وزن هم برمیگردی...
دوستت داریم و منتظرتیم :))

گل بهار گفت...

سلام نیلوفر جونم خوبی؟هیراد کوچولو خوبه؟من امروز درس هام تموم شد و اومدم به همگی‌ سر بزنم.به سلامتی داری میری ایران؟چه عالی‌!!! منم آخر ژانویه بعد از ۱سال و ۸ماه!!! میرم ایران،کلی‌ ذوق دارم،امیدوارم که بهت حسابی‌ خوش بگذره،بوس

سما گفت...

چقدر خوشحالم که میری پیش خونوادت ایشالا بتونی یه ماه پیششون بمونی سفرت بی خطر نیلوفر جونم بوووس روی ماه هیراد کوچولو رو هم ببوس

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر جونم
خوش بگذره من اون مطلبت رو نديدم يعني دير رسيدم بهت
اگه تونستي يه كوچولو آپ كن دلمون تنگ مي شه
هيراد جون رو ببوس

ستايش گفت...

سلام نيلويي اميدوارم توي اين دوهفته بهت خوش بگذره وبياي برامون تعريف كني كه چطورگذشت.اون مطلبت رو چرا حذف كردي خيلي خيلي قشنگ بود كاش پاكش نمي كردي خيلي اروم شدم وقتي خوندمش.مواظب خودت باش اميدوارم 2ماه بشه ولي شيطون ماچكاركنيم كه دلمون برات تنگ ميشه؟؟؟؟؟؟

سما گفت...

نیلوفر جونم امروز قصد داشتم بیام بهت سربزنم بعد یه جایی اسم هیراد رو دیدم گفتم دیگه حتما باید بیام خیلی خوشحالم که کنار خونوادتی و بهت خوش میگذره

سوگند گفت...

نيلوفر جونم
خوبي ؟ يه خبري از خودت بده عزيزم

ناشناس گفت...

نیلویی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم برت ترکیده.

توئیگـــی گفت...

نیلوفر جانم سلام
کجائی خوشگل خانوم ؟ به نظرم سفرت خیلی طولانی شده . یه خبری از خودت بده . امیدوارم همه چیز عالی باشه .
پسر خوشگلت رو ببوس از طرف من .
راستی هرگز تماس و محبتت رو فراموش نمیکنم در دوران بی اعتمادی و ...
خیلی مهربونی :*

بهاره گفت...

سلام من همگروه شما هستم خوشحال می شم به من سر بزنی

ستایش گفت...

سلام نیلویی مثل اینکه خیلی بهت خوش میگذره که مارو فراموش کردی غیبت صغری داره به کبری تبدیل میشه دلم برت تنگ شده بیا دیگه...............

باروون گفت...

دردناكه...نميدونم با چه رويي ميخوان جواب خدا رو بدن..به اميد پيروزي و ازادي..