گاهی اوقات شده که خیلی دلتنگ خانوادم میشم، گاهی اوقات شده که دلم از خیلی چیز ها گرفته، گاهی اوقات شده که رو سرم پر از علامت سؤال، ولی وقتی به چهره آروم و پر از لبخند حسین نگاه میکنم همه چیز از یادم میره، قلبم پر از شادی و رضایت از زندگی میشه، توی چهار سالی که با حسین زندگی کردم این ارامش رو در نگاهش ندیده بودم و حالا سر شار از غرور و افتخارم، من با تمام وجودم شادی و خوشحالی رو حس میکنم و دلم میخواد بلند فریاد بزنم و از خوشبختی از دوست داشتن از عشق بگم.
چقدر زیباتر و قشنگتر بود اگه میشد همین آرامش رو در زندگی توی ایران هم بدست میاوردیم ولی حیف 

وزن امروزم ۶۲ هست و راضیم از این قضیه، فقط میمونه کوچک کردن شکم که دیگه این ارتباطی به رژیم پیدا نمیکنه و باید با ورزش صافش کنم، البته این به این معنی نیست که رژیم رو بیخیالش میشم

آب ناشتا 
صبحانه شیر با خرما ۱۳۰
نهار  تن ماهی بدون روغن ۴۰۰
م.ن  چای سبز با شکلات  ۵۰
شام  چیکن برگر  ۵۰۰
م،ن سیب و پرتغال ۴۰
جمع کالری ۱۰۲۰
ورزش  ۲۰ دقیقه آیروبیک

4 نظرات:

مامان بانو گفت...

سلام نيلوفر عزيز
چقدر حس رضايت از زندگيت رو خوب نوشتي واقعا اين يه نعمته شايد اينجا همه چيز باشه پدر مادر همسر فرزند خونه ماشين پول اما آرامش نيست بهت تبريك مي گم هم اين آرامش و هم وزن جديد

نانازی گفت...

نیلووووووووووووو!؟!؟؟ من یه اعترافی بکنم !؟!؟ تازه امروز فهمیدم که اون اس ام اسی که واسم اومده بود و من فکر کردم اشتباهی هست و پاک کردم مال تو بوده !!! نیلوووووووووووووو!!!! میدونی که من آی کیوم خیلی بالا هست !!؟ خودت که در جریان هستی؟!؟ از صبح هی دارم خودزنی میکنم !! خیلی هم با اعتماد به نفس گفتم چه جالبه که اس ام اس فارسی اشتباهی به من اومده !!!
:(((((((

سما گفت...

چه خوب که از زندگیت راضی هستی نیلوفر عزیزم ... دارم به این فکر میکنم وقتی که تو ایران هستی سرت شلوغه و نمیتونی آپ کنی چقدر دلم برات تنگ میشه ولی از طرفیم خیلی خوشحالم چون پیش خونوادتی وبهت خوش میگذره

تداعی گفت...

سلام نیلوفر
من تازه با بلاگت آشنا شدم
نمی دونی چقدر دنبال اینم که لاغر شم
من 60 کیلو ام یعنی تو همین سال گذشته 10 کیلو چاق شدم
کاش میشد به منم کمک کنی تا لاغر شم
هفته ای 3 روز ایروبیک کار میکنم
ولی انگار بدنم نسبت به کاهش وزن مقاوم شده!!!