یه مدته گیر دادم به این آب اشامیدنی، این قدر مطلب این روزا در موردش پیدا کردم که فکر نمیکردم این اب این قدر حرف واسه گفتن داشته باشه، هر چند که نمیخوام اینجا در موردش حرفی بزنم چون مطالب در عین حال که جالب هستن ولی کمی با هم تناقض دارن ، از جمله اینکه یکی میگه هر طور شده روزی ۸ تا لیوان آب رو بخور، یکی دیگه میگه نه این کار بدیه و هر موقع بدنت احساس کرد تشنه هست باید بخوری چون اون طوری فشار میاری روی کلیه، یکی میگه آب معدنی بخور که پر از املاح مفیده، یکی میگه نه بهترینش اینه که آب رو بجوشونی و بخوری تا سبکتر بشه و معده رو اذیت نکنه خلاصه اینکه در این مقوله حرف و حدیث زیاده، من که تصمیم گرفتم همچنان به همون رویه قبلی ادامه بدم یعنی به زور هم که شده آب بخورم لااقل ۶ تا ولی از امروز یه در میون آب جوشیده میخورم آب معدنی و آب شیر، خدا خودش رحم کنه، احتمالا معده و کلیه من تا حالا دیوانه شدن و تکلیفشون معلوم نیست که میخوان چیکار کنن. 
از خودم بینهایت راضیم احساس میکنم یه جوری من گم شده ام رو پیدا کردم و داریم با هم یه راهی میسازیم که حسابی ازش لذت میبریم. 
دو شبه گیر داده بودم به کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد اثر پائلو کوئلیو ( نمیدونم تایپ فارسیش درسته یا نه) تقریبا بیشتر کتاباشو خوندم و با نحوه نگارشش خیلی حال میکنم، جالب و تاثیر گذاره، من یه آدمی هستم که خیلی ملاحظه دیگران رو میکنم که مبادا کاری بکنم و از دستم برنجند ولی از بعد از خواندن این کتاب تصمیم گرفتم مقداری خودم رو اصلاح کنم حالا ببینم چقدر موفق میشم.
راستی رژیمم خوب پیش میره و دوباره شدم همون نیلوفر سالم خور قبلی  

7 نظرات:

سما گفت...

سلام نیلوفر گلم مرسی بابت راهنماییت حالا چند تا سوال دارم بمونه واسه وقتی که کتابا رو کامل خوندم ... در مورد اب اتفاقا خواهرمم میگفت یه متخصص تغذیه تو اداره براشون کلاس گذاشته بود گفته که اب معدنی و اب معمولای رو بصورت متناوب استفاده کنین .... در مورد کتاب نخوندم ولی منم مثل شمام دوست ندارم رفتاری کنم دیگرون ناراحت بشن حالا بعضی وقتا هم بیخودی فکر میکنم نکنه این کارو کردم طرف ناراحت شد ...

باروون گفت...

آب كه مايه ي حياته !
من كه آب ولرم ميخورم معمولا و تو رژيم همين آب باعث شده من وزنم خوب كم شه..
شايد روزي 10 ليوان ميخورم بعضي وقتاشم به زوره ديگه !!

katrin گفت...

manam aab khor shodam hesabi

vay dar morde ketab ke man koli haal mikonam baa ketabhaash

makhsoosan kimiagaresh

delam mikhad inoo begiram bekhoonam

manam injoori boodam
ama alan dige khodam shodam va say mikonam khodam ro express konam be donyaa
taze doostaane bishtari ham peyda kardam

ketab online?
mishe rahnamayeem koni dar mordesh?
merci golam

khosoosi nazari haa, bezar hame estefade konand
fadat khoshgelam

رها گفت...

سلام نيلوفر جان. ممنون از مطالب بسيار خوبت. من اون كتابه رو خوندم اندازه تو البته دوستش نداشتم ولي خوب موضوع جالبي داشت. انشاا... سال جديد سال خيلي خوبي واست باشه عزيزم.

sanaz گفت...

آب درمانی یکی از بهترین روش های سلامتی هست ، ممنون از مطلب خوبت

سوگند گفت...

احوال نيلو خانم ما ؟ خوبي؟ هيراد خوبه ؟
بابا ميس يو حسابيييييي

من زياد آب ميخورم اما دقيقآ قروقاطي . يعني اگه آب معدني باشه آب معدني ميخورم اگه نه آب شير . بيرون هم كه ميرم آب معدني .
از اين به بعد بايد آب جوشيده رو هم امتحان كنم :)

ناشناس گفت...

سلام و عرض خسته نباشيد خدمت خانم نيلوفر و همه خوانندگان محترم . راستش من در google داشتم در مورد رژيم غذايي دنبال مطلب ميگشتم كه به سايت شما برخوردم . خيلي خوشم اومد و اكثر مطالب جديد رو خوندم . دستتون درد نكنه .مرسي - اما در مورد آب كه يه جا نوشتين هر كي يه چيزي ميگه آب معدني خوبه يا آب جوشيده شده! من خودم چند ماهه كه كلا آب معدني ميخرم هم براي اداره هم برا خونه .راستش يه مهمون داشتيم از برزيل كه برا ماموريت به ادارمون اومده بود . بعد چند روز ديدم ناراحتي سنگ كليه داره بردمش روستاي كندوان(تبريز-اسكو-كندوان) اونجا يه آبي داره ميگن خيلي سبكه و سنگ كليه رو آب ميكنه خلاصه بردمش اونجا و از آب اونجا خوردش و يه 20ليتري هم با خودش آورد هتل. بعد 2روز يه سنگ دورنگ زشت دستش بود و خوشحال از اينكه سنگه از مجاريش بيرون اومده . حالا بعده اين قضيه من آب معدني يا روزاي تعطيل ميرم اونجا يا چند جا هستش كه آبش خيلي معروفه وميارم و 2-3 هفته ميخورم . آب شير رو نميدونين كه با چه كيفيتي مياد من ديدم نميگم كه چيا توش بود. برا همين اعتقادي به جوشاندن ندارم چون بعضي ميكروب ها با جوشيدن از بين نميره تازه اگه هم از بين بره املاح مضر مثل آهك رو ميخواين چيكار كنين! آب معدني كريستال چالوس و اوشكاياي تبريز حرف ندارن . اون يكيام خوبن اگه عمده اي و يكجا از نمايندش بخرين . ضمنا من نتونستم عضو بشم . من آرمين هستم .arian1897@yahoo.com حتما ثبت نام ميكنم. مرسي