دلم میخواست پست جدید که در سال جدید میزارم پر از شور و شادی و شعف باشه واسه همین صبر کردم تا اون هیجانی که منتظرشم بیاد و من با اون حس و حال بنویسم ولی خوب خبری نیست و نیومد از ما انتظار و از اون بی خبری، البته نه اینکه اصلا نبود، میومد ولی در حد یه سک سک تا من میومدم به خودم بجنبم و حفظش کنم زودی در میرفت یه جورایی این شادی و خوشحالی لوس شده و ناز میکنه واسه من، این بود که منم تصمیم گرفتم بیخیالش بشم و همین جوری که هستم شروع به نوشتن کنم و امیدوار باشم که این ضرب المثلی که میگه سالی که نکوست از بهارش پیداست در مورد من صادق نباشه که اونوقت بدجوری کلاهمون تو هم میره، خلاصه اینکه بد جوری دلتنگم و احساس تنهایی میکنم و اصلا هم کسی رو ندارم که لااقل دو تا کلمه با هاش حرف بزنم دردل کنم تا سبک شم امان از این غریبی و تنهایی و بی همزبونی
آگهی تبلیغاتی:
به یک دوست صادق و با معرفت با دو گوش شنوا در اسرع وقت نیازمندم البته از اون دوستایی که با حرف زدن و دردل کردن قضاوتم نکنن 
خوب اینم از آگهی میان برنامه 
این ۱۳روزی که در ایران بوی عید رو میشه حس کرد اینجا همون روز اول تموم شد ولی به خاطر اینکه مبادا ما یادمون بره که ۱۳ روز میتونیم عید بازی کنیم این بود که شروع کردیم به مالزی گردی و بعد از اون هم دو روز دیگه میریم سنگاپور گردی که بعد از برگشتنم عکسهایی که از طبیعت گرفتم رو واستون میزارم 
در حین انجام دادن این فریضه گردشگری واسه اینکه چیزی از سنت ایران رو از دست ندم آجیل و شیرینی و البته میوه رو هم فراموش  نکردم و برای خودم تداعی میکردم که هر مهمانی تو ایران که میرفتم چقدر پذیرایی میشدم با این تفاوت که توی اون مهمانی ها روم نمیشد زیاد بخورم ولی اینجا با خودم رودربایسی ندارم و از خجالت شکمم حسابی در اومدم  و صد البته که اصلا هم خودم وزن نکردم که مبادا این یکی هم یه غصه جدید باشه 
آخ که چقدر دلم آرامش خاطر میخواد، یکی بیاد یه خورده منو درک کنه 
کلی برنامه ریزی کردم واسه خودم که بعد از برگشتنم از سنگاپور یکی یکی همشو عملی میکنم بگو ایشالا

19 نظرات:

نانازی گفت...

ببخشید بابت آگهیتون مزاحم میشم !! من یه نفر رو میشناسم گوییا خیلی واجد شرایط هست ولی تو موبایلش آب رفته شماره شما رو نداره اون وقت روش هم نمیشه دوباره بپرسه ولی خیلی دوست داره به بهونه سال نویی شما رو ببینه . حالا شما اگه دیدید شرایطش خوبه یه خبری به من بدید من بهش بگم.
راستی (عیدتون هم مبارکا باشه )

sanaz گفت...

جانا سخن از زبان ما می گویی ، ای خواهر اینجا هممون مثل همیم ناراحت نباش فقط تو نیستی که تنها هستی من هم مثل تو اینجا هیچ کس رو ندارم ، ۵ ساله دارم تو مالزی تو شهر ملاکا زندگی میکنم حتا یکدونه دوست هم تو این شهر ندارم ، خودم هستم و همسرم تک و تنها ، من قبول دارم که اینجا عید ها خیلی دلگیره فقط ۱ روز الان انگار نه انگار که عیده داغ دلم رو تازه کردی، برای آگاهی تبلیغاتی در اسرع وقت در خدمتیم ، زیاد سخت نگیر هر چی سخت بگیری بیشتر بهت سخت میگذره سعی کن با همین چیز های که دورو ورت هست شاد باشی

katrin گفت...

azizam

oon aagahi tablighati ro manam baayad bezanam weblogam

man ham kheyli ehsase tanhaayee mikonam

dooste moanas mikhaam

hamsaram jaaye khod ama barkhi harfaa hast ke aadam mitoone be yek dooste hamjens bege

kholase inke man ham shadidan niaz be hamsohbat va goosh daaram

safar behet khosh begzare
aks faramoosh nashe

indafe hesabi moraghebe aksaat baashihaaaaa

oon khabar khoshe chi shod pas??

zood begoo ke mordam az fozooli
:))

love u

سوگند گفت...

چه جالب من اومدم براي آگهيت نانازي رو پيشنهاد بدم كه ديدم خودش اينجاست . پس هيچي ديگه

نيلوفر جون اميدوارم بهت خيلي خيلي خوش بگذره . بعدشم اين چند روز رو به خودت حروم نكن ، بعد از سفر خيلي جدي شروع كن . اوكي؟

مینا گفت...

سلام به شما
من مینا هستم و 14 سالمه
من یکسری کاهش داشتم و به وزن دلخوتهم رسیدم اما بازم ....
برگشتم سر جای اول و حتی بدتر
امیدوارم شما شما موفق باشید

ففلی گفت...

نیلوفر عزیزم خیلی خوب کردی بوی عید رو اینجور تو خونه ات آوردی.مسلما خانواده هم اینجا جاتو خالی کردن.اما زندگی همینه دیگه .تو قویتری از این حرفها.سفر هم بیشتر حالت رو جا میاره.اما یه شیرازی دور از نوروز شیراز..
روزهای خوبی رو برات آرزو میکنم.

مینا گفت...

سلام نیلوفر جان
منم از داشتن دوست خوبی م÷ل شما خوش حالم
عزیزم من دکتر های مختلفی رفتم و هر چی بهشون میگم که من قدم کواه هست میگن تو طبیعی هستی و هورمون رو تجویز نمیکنیم.
ورزش هم چشم اونو شروع میکنم من بارفیکس کار کنم خوبه؟
راستی واقعا ممنونم که انقدر بامحبت به من جواب دادید
امیدوارم شما موفق باشید

مینا گفت...

سلام نیلوفر جان
منم از داشتن دوست خوبی م÷ل شما خوش حالم
عزیزم من دکتر های مختلفی رفتم و هر چی بهشون میگم که من قدم کواه هست میگن تو طبیعی هستی و هورمون رو تجویز نمیکنیم.
ورزش هم چشم اونو شروع میکنم من بارفیکس کار کنم خوبه؟
راستی واقعا ممنونم که انقدر بامحبت به من جواب دادید
امیدوارم شما موفق باشید

ناشناس گفت...

نیلوفر خانوم گل سلام. وای طبیعت اونجا که محشره. حتما عکس بذاری ها. یادت نره. حسابی کیف کن.
عزیزم اینجا همه واسه اون آگهی که دادی درخواست میدن میتونی روی همه حساب کنی. منم به عنوان یه دوست هر کاری ازم بر بیاد با کمال میل انجام میدم که کمترین کاری که یه دوست میتونه انجام بده گوش کردن به حرفای دوست خوبشه.
خوش بگذره و مواظب خودت باش.

باروون گفت...

يعني هيشكي نيس باهاش حرف بزني ؟
منم كه اصلا سخت نگرفتم و هر چي دلم خواست خوردم و حالا ميترسم برم رو ترازو !
ايشاا.. برنامه ريزياتم عملي ميشه

سما گفت...

نیلوفر جون کی برمیگردی خانومی دلمون برات تنگ شده

باروون گفت...

نيستي نيلوفرجون !

setayesh گفت...

سلام نیلویی خوبم چقدر دلم برات تنگ شده کجایی خانومی امیدوار م هرکجاهستی بهت خوش بگذره الان که دارم برات پیغام می زارم از طریق دانشگاست نمی دونم کامپیوتر خونه چشه که برات نمی تونم پیغام بذارم گلم مواظب خودت باش عزیزم.

Unknown گفت...

نیلوفر جونم کجایی ؟

سما گفت...

نیلوفر جون ببخشین بازم اشتباه شد اون کامنت بالایی رو با اسم داداشم اومد ....

ستایش گفت...

نیلویی کجایی رفتی غیبت کبری بیا دلم برات تنگگگگگگگگگگگگگ

گل دختر گفت...

دیس ایز اونلی اِ کامرشیال کامنت ..

بفرمایید یه بشقاب لاغری !

http://fafali1.blogfa.com/

[نیشخند][چشمک]

ستایش گفت...

نیلویی کجایی دلم برات یک ذره شده نگرانتم حالت خوبه خوب چیزی بگو

ستايش گفت...

خيلي بي معرفتي كجايي دلم تنگده برات